2013. április 29., hétfő

Díjat kaptam többször is :))

 
Mostanában nem nagyon láttam díjakat adogatni a blogokban egymás között, de most felbukkant egy újabb, aranyos elismerés. 
Sosem felejtem el, hogy mennyire örültem az első blogdíjamnak, amit Mónikától kaptam!  A mostani örömöm sem kisebb semmivel, hiszen 7 személytől kaptam meg ezt a díjat 2 nap alatt, és ennél nagyobb elismerés nekem nem is kell! Köszönöm Nektek, hogy ez első gondolataitokban lehetek! :)))

És hogy kiktől kaptam? :

  • Sünitől, a sunisuti blog írójától, akivel nemrég fedeztük fel egymást és szívesen járok hozzá cuki sünis dolgokat és recepteket nézegetni! :)
  • Tündétől, a hetimenu blog konyhatündérétől, akiről néha már azt képzelem, hogy személyesen ismerem és bármikor betoppanhatnék a konyhájába! ;-))
  • Jankától, a csakmertszertem blog angyali írónőjétől, akivel együtt fáradozunk a "monitorkanál" feltalálásán, hogy könnyen átkóstolhassunk egymás konyhájába! ;-DD
  • Rebarbarától, a napfényésfűszer blog kreatív háziasszonyától, akinél gyakori vendég vagyok és nehezen tudom, eldönteni, hogy mit szeretek jobban a csodás fotóit, vagy a még csodásabb receptjeit! :)
  • Csillától, a csillakonyha blog háziasszonyától, akinél szintén napi szinten leskelődöm, hogy újabb és újabb fantasztikus fogásokat és sütiket leshessek el! :)
  • Rubin Gabytól, a rubinkonyhaja blog gasztroangyalától, aki ugyanolyan jól forgatja a tollat mint a fakanalat és aki a csodálatos alkotásain túl még sokunk receptjeit fogja csokorba a Facebook "Édességrajongók Klubjában". :)
  • Zsuzsitól, a zsuzsifinomsagai blog szerzőnőjétől, akit azért szeretek nagyon mert hozzám hasonló stílusban és receptek alapján főz és mindig találok nála valami felejtésbe merült, jó ebéd-ötletet! 

A díjjal járó szabályok pedig a következők:

1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat. (Ez megvolt!)
2. Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a feliratkozott rendszeres olvasók száma.
3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott 4 blogon a díjazásról.
 És hogy kiknek küldöm? :
  • Milly-nek, a millyetortai blog tortacsoda-gyárosának,  aki munkáinak nagy tisztelője vagyok! 
  • Juditnak, a tortacskaim blog írónőjének, akit bíztatni szeretnék ezzel a díjjal, hogy találja meg az egyensúlyt a munka és a torta-hobbi között! :)
  • Tejszínhabnak, a habtejszín blog szerzőnőjének, akinek így szeretném megköszönni, hogy mindig nyomon követi a munkámat és akit én is szívesen kísérek a blogírás útjain! 
  • Lucának, a lucus-luca blog írónőjének, akinek mindig elámulok a kézügyességén és akihez szívesen és rendszeresen járok olvasgatni! 


10 megjegyzés:

Luca írta...

Köszike, nagyon jólesett a kommented, amit írtál

tejszínhab írta...

Köszönöm a díjat, nagyon jól esik, hogy rám is gondoltál :) Még szép, hogy nyomon követlek, ez a későbbiekben sem lehet kérdés ;)

Unknown írta...

Pont ma tetted ki ezt a bejegyzést, de ettől függetlenül kérlek nézz be hozzám :)

marisz57 írta...

Gratulálok ehhez a díjözönhöz!

Rebarbara írta...

Vajon véletlen..:) Dehogy ! A csodás alkotásaid csak a kedvességeddel tudod űberelni:)

HajniZoli írta...

Gratula! :-)

Jámborné Budai Mónika írta...

Gratulálok, megérdemelted:))

teller-cake írta...

Luca: nincs mit, örülök ha örömet okozhattam! :)
Tejszínhab: köszönöm Neked a kedves szavakat és örömmel küldtem! ;-)
Zsuzsi: köszi, megyek is!....és már javítottam is a bejegyzést! :)
Marisz: köszönöm! :)
Rebarbara: most kicsit el is pirultam és fülig ér a szám, köszi! :-D
HajniZoli: köszönöm! :)
Mónika: Neked külön hálás vagyok, mert ha a kezdetekben nem támogatsz a kedves megjegyzéseiddel, talán idejekorán feladtam volna ezt az egészet! :)

Judóca írta...

Köszönöm Zsuzsi:))) aranyos vagy h gondoltál rám:) nagyon jól esett:)
az egyensúly..... alakulóban:)

Edit írta...

Gratulálunk!